воскресенье, 3 марта 2013 г.

Хто малює вивіски кролевецьких бізнесменів, або Малєвіч отдихаєт


Ауреліано Буаендіа зараз нікого не цікавить, Рендл Макмерфі взагалі нікому не відомий, а старого-доброго Санчо Пансу розіп’яли на убогих вивісках пивних генделиків. Але.. Давайте поговоримо якраз про вивіски. Прогулявшись вулицями Кролевця, ви починаєте розуміти, що назвати магазин/кафе «Санчо Панса» – це ще ого-го який креатив. Бо ж у нас – у кращому випадку просто «магазин», а в гіршому – …  Але не забігаймо наперед: до вашої уваги рейтинг бездарних, неконкурентноспроможних і просто смішних назв магазинів і підприємств Кролевця, якими панове бізнесмени буквально відлякують своїх потенційних покупців.
Магазин "Біо Меблі". Себто, "салон", як промовисто назвав його хазяїн. Але ж, усі ми знаємо, які там продаються товари і наскільки вони "біо". Тому, за те, що містить неправдиву інформацію, ця вивіска втрачає взагалі право на існування.
Доволі безглузде сусідство вивісок. Не всякий захоче придбати букета коханій дівчині там, де купують поминальні вінки вбиті горем люди – картини і навіть самі думки про смерть відлякують покупців, погодьтеся. А там ще й магніти, сувеніри і ксерокс - повний набір безглуздості. 

Магазин жіночого одягу «Мода». Чомусь  так хочеться процитувати мою бабусю «мода – нас...ав і хода». Безфантазійно і повний несмак.



Особисто у мене ця вивіска викликає огиду. Противний відштовхуючий манікюр, меншими літерами набрано назву послуги, а великими – «Инна». Таке враження, що продають руки цієї самої инни. Або й інші частини тіла. Фе.

Український сувенір – це дуже добре. Але чому український сувенір має рекламуватися російською мовою? Ми що, не здатні прочитати двох слів, написаних державною мовою?
Це взагалі шедевр. Розпродаж одягу та взуття відразу усіх трьох сезонів, до того ж сам магазин, як я розумію, називається «Мір галантереї. Всьо для женщін». Знову російська. Знову несмак. І чого так обділили осінь з розпродажем - не ясно.

Жоден філолог не в змозі вам пояснити смисл фрази «нейтральні ритуальні послуги». Це що, ховають без фейсконролю, чи без огляду на політичну приналежність? Чи бувають ритуальні послуги не нейтральні, а скажімо ультраліві? Чи це такий рекламний хід, щоб краще запам’ятовувалось? Ну і куди ж без ксерокса – він у нас уже як індикатор хорошого бізнесу.


Це коментувати ніяк не можу. Скільки не напружуй мозок, а все одно не здогнатися – що ж рекламує оця кобила-зірка.
Єдина вивіска, яка торкнула за живе. По-хорошому. Видно, що у хазяїна цього бізнесу є трошки фантазії, трошки знань про походження назви нашого міста, трошки любові до Кролевця. Обов’язково куплю яку-небудь крульбаску, і потім розкажу яка вона на смак
 
 Тож, вельмишановні підприємці! Відкриваючи власний бізнес – напружте хоча б трошечки свою фантазію і придумайте тому бідолашному магазину якусь гідну назву. Якщо ж не виходить – то навіть самий посередній копірайтер легко зможе вам у цьому допомогти. І повірте – покупці до влучної вивіски злітатимуться, як бджоли до меду!

2 комментария:

  1. логотип "Крульбаски" разработали в одном Столичном Агентстве, там же зарегистрировали торговую марку. Была проделана очень большая и затратная работа..вот так вот.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. десь так і думалось) це - чи не єдина пристойна вивіска на все місто. Ваш коментар вкотре підтверджує мої слова - робити треба тільки те, що вмієш. а якщо не вмієш - звертайся за допомогою до тих, хто уміє

      Удалить