Ауреліано Буаендіа зараз нікого не цікавить, Рендл Макмерфі взагалі нікому не
відомий, а старого-доброго Санчо Пансу розіп’яли на убогих вивісках пивних
генделиків. Але.. Давайте поговоримо якраз про вивіски. Прогулявшись вулицями
Кролевця, ви починаєте розуміти, що назвати магазин/кафе «Санчо Панса» – це ще
ого-го який креатив. Бо ж у нас – у кращому випадку просто «магазин», а в
гіршому – … Але не забігаймо наперед: до вашої уваги рейтинг бездарних,
неконкурентноспроможних і просто смішних назв магазинів і підприємств Кролевця,
якими панове бізнесмени буквально відлякують своїх потенційних покупців.
|
Магазин "Біо Меблі". Себто, "салон", як промовисто назвав
його хазяїн. Але ж, усі ми знаємо, які там продаються товари і наскільки
вони "біо". Тому, за те, що містить неправдиву інформацію, ця вивіска
втрачає взагалі право на існування. | | | | | | |
|
Доволі
безглузде сусідство вивісок. Не всякий захоче придбати букета коханій дівчині
там, де купують поминальні вінки вбиті горем люди – картини і навіть самі думки
про смерть відлякують покупців, погодьтеся. А там ще й магніти, сувеніри і ксерокс - повний набір безглуздості. |
|
|
Магазин жіночого одягу «Мода». Чомусь
так хочеться процитувати мою бабусю «мода – нас...ав і хода».
Безфантазійно і повний несмак.
|
|
Особисто у мене ця вивіска викликає огиду. Противний відштовхуючий манікюр,
меншими літерами набрано назву послуги, а великими – «Инна». Таке враження,
що продають руки цієї самої инни. Або й інші частини тіла. Фе.
|
|
Український сувенір – це дуже добре. Але чому український сувенір має
рекламуватися російською мовою? Ми що, не здатні прочитати двох слів, написаних
державною мовою?
|
|
Це взагалі шедевр. Розпродаж одягу та взуття відразу усіх трьох сезонів, до
того ж сам магазин, як я розумію, називається «Мір галантереї. Всьо для женщін».
Знову російська. Знову несмак. І чого так обділили осінь з розпродажем - не ясно. |
|
Жоден філолог не в змозі вам пояснити смисл фрази «нейтральні ритуальні
послуги». Це що, ховають без фейсконролю, чи без огляду на політичну
приналежність? Чи бувають ритуальні послуги не нейтральні, а скажімо ультраліві?
Чи це такий рекламний хід, щоб краще запам’ятовувалось? Ну і куди ж без
ксерокса – він у нас уже як індикатор хорошого бізнесу.
|
|
Це коментувати ніяк не можу. Скільки не напружуй мозок, а все одно не здогнатися
– що ж рекламує оця кобила-зірка.
|
|
Єдина вивіска, яка торкнула за живе.
По-хорошому. Видно, що у хазяїна цього бізнесу є трошки фантазії, трошки знань
про походження назви нашого міста, трошки любові до Кролевця. Обов’язково куплю
яку-небудь крульбаску, і потім розкажу яка вона на смак |
Тож, вельмишановні підприємці! Відкриваючи власний бізнес – напружте
хоча б трошечки свою фантазію і придумайте тому бідолашному магазину якусь
гідну назву. Якщо ж не виходить – то навіть самий посередній копірайтер легко
зможе вам у цьому допомогти. І повірте – покупці до влучної вивіски
злітатимуться, як бджоли до меду!
логотип "Крульбаски" разработали в одном Столичном Агентстве, там же зарегистрировали торговую марку. Была проделана очень большая и затратная работа..вот так вот.
ОтветитьУдалитьдесь так і думалось) це - чи не єдина пристойна вивіска на все місто. Ваш коментар вкотре підтверджує мої слова - робити треба тільки те, що вмієш. а якщо не вмієш - звертайся за допомогою до тих, хто уміє
Удалить