четверг, 4 июля 2013 г.

Розруха не в клозетах, а в головах: підтвердження

Бінго! Нарешті я напишу позитивний пост. Ну, як позитивний - все в нашому світі відносно, звичайно ж. 
От є у мене така дивна звичка - помічати обстановку в туалетах закладів харчування, а потім про це все вам тут розповідати. Може це й дивно, але це абсолютно точно відображає рівень людської культури. Просто-таки лакмусовий папір: зайшов до вбиральні, і вже знаєш, що воно за один хазяїн цього кафе. Ми з вами здійснили віртуальну подорож до кролевецьких генделиків "Доміно", "Полєсьє" та "Сказка". На черзі - улюблене місце тих, що претендують на звання "крутих", далеко не бюджетний заклад "Моя сім'я".
Здивуванню моєму не було меж, коли довелося потрапити до туалету цього кафе. По-перше, чисто. На підлозі нема звичних брудних калюж, кахлі сяють чистотою. По-друге, цілком цивільна сантехніка, туалетний папір, гігієнічний кошик для сміття...

 По-третє, є де помити руки і є чим їх висушити! Це ж треба, кролевецький підприємець розкошелився на сушарку для рук - неймовірна дивина. Більшість наших здивовано повели би плечима: типу, а нашо вона, можна ж і об штани...
На наступному фото видно чистеньку раковину, освіжувач для повітря та зручний резервуар для мила. Справедливості заради зізнаюсь, що мила в тому резервуарі все-таки не було. Але світла віра в людей не дає мені думати, що його там нема постійно - я все ще сподіваюсь, що скоро після мого приходу офіціантки помітили недолік сервісу і швиденько долили ароматне мильце.
Мораль моєї байки така: тепер я в житті не повірю і не поведусь на відмовки, мовляв нема грошей, чи там "недоцільно витрачатися на ці цяцьки", чи шось типу "ходять у такий, значить і так сойдьот". Я знаю, що в Кролевці можна і треба споруджувати людські вбиральні, бо саме з таких, здавалося б, дрібниць, виростає наша людська подоба і відношення до себе як Людини з великої літери.
Шановні кролевчани! Не втрачайте своєї гідності - не ходіть до закладів, де вас не шанують! Віддавати свої гроші приємніше тому бізнесмену, який дійсно вас поважає, чи не так?

Комментариев нет:

Отправить комментарий