понедельник, 12 августа 2013 г.

Живіть, малята! або що робити зі старими речами


Прогулююсь я якось містом, аж раптом - дивина та й годі! Після того, як з будинку побуту зняли вивіску "Антошки", оголилася стара вітрина.
Якщо чесно, я навіть не пам'ятаю, коли ж ця вивіска функціонувала. Але ці радянські значки побутової техніки у стилі "примітив" такі зворушливі! Це справжнє диво, що вони до цих пір збереглися! Відик, духовка, телевізор, ПК - у такому вигляді ці предмети вже давно не використовуються. Це вам справжній вінтаж, ретро, чи навіть антикваріат.

Замилувавшись чудовою ретро-вивіскою, я задумуюсь про абсолютну плинність нашого життя. От ми зараз живемо, повністю поринаючи у вир подій сьогодення, зосереджуємось на насущному. А через роки зрозуміємо, що дарма витрачали час... Мені здається, кожен третій з-поміж нас місяцями марив про такий-от відеомагнітофон, відкладав на нього гроші.. А зараз - кому він потрібен?
Ми часто женемося не за тим, що нам дійсно потрібно, і навпаки - пропускаємо дійсно важливі речі. От я, наприклад, вважаю, що краще зберегти оцю вивіску, аніж надрукувати десять сучасно-огидних. Такі маленькі артефакти ще де-не-де вигулькують в архітектурі нашого міста, чи просто в бабціних скринях. Проте, якщо ми не будемо оберігати нашу історію хоча б в таких маленьких деталях - скоро ми втратимо самі себе. 
Знімаю капелюха перед тими, хто відновлює фасади старих будівель замість оббити все дешевим пластиком; перед тими, хто вміє побачити і цінує маленькі подаруночки, котрі підносить нам Вічність.
Чомусь мені здається, що скоро новий власник/орендар цього магазину зітре з лиця землі ці милі рекламні наклейки. Проте, я назавжди залишу їх у своєму блозі і у своєму серці. 
Живіть, малята!



3 комментария:

  1. Спешу огорчить, но это никак не советский "примитивизм". Это постсоветский хрензнаетчто.

    ОтветитьУдалить
  2. Було б цікаво почути факти, якщо ви так гарно розбираєтесь у мистецьких стилях) Та навіть якщо і так - я не засмучуюсь. Суть посту від того не надто змінюється, якщо ви розумієте

    ОтветитьУдалить